از عنوان نوشتن اصلا خوشم نمیاد
تاريخ : شنبه 10 فروردين 1392برچسب:, | 14:11 | نویسنده : زهرا

سلام...

دلم گرفته...

از این وب...از این نظرای مزخرفی که میزارن...این چرندیات...

به خدا پیر شدم از بس گفتم نظر تبلیغاتی نزارین...

قبلا یه وب داشتم...من و خدا...

خیلیا میومدن نظر میدادن...نظرای قشنگ...شعرای خوب...

اینجا همش چرته...

هر دفعه که میام باید کم کم 20تا از این چرندیاتو حذف کنم...

من و خدا ویروسی شده...نمیدونم چه طور درستش کنم...

هر کی میدونه کمکم کنه لطفا...

دیگه حوصله تظاهر کردن ندارم...

خسته شدم...

خداجون کمکم کن...

پ.ن:هرکی میخواد نظر بده بره یه جا دیگه (پست های قدیمی).غیر فعال شد.

در ضمن نمیخوام رتبه م تو گوگل بره بالا..

با هیچ کسی هم فعلا تبادل لینک نمیکنم...

جز اونایی که خودم بهشون میگم...

کلا امروز و این چند روز اعصاب ندارم...لطفا درک کنید



نظرات شما عزیزان:

روزمادر
ساعت9:25---8 ارديبهشت 1392
زيبا ترين و به ياد ماندني ترين هدایای ويژه روز مادر

براي اولين بار در ايران

تقديم به تمام مادران

http://rebuy.ir/madar.html


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • بک لینک
  • آمارگیر